Clúster Català de la Moda (Modacc)
El copropietari de Simorra es fixa com a objectiu prioritari que els fons Next Generation arribin com més aviat millor a les pimes del sector tèxtil-moda per ajudar a la seva transformació
El directiu de la marca Simorra, David Dimas, ha estat escollit aquest mes de desembre nou president del Clúster català de la Moda (Modacc) en substitució de la directora general de Boboli, Arancha Algás, que finalitza el seu mandat a la presidència del Clúster però segueix a la Junta Directiva com a vicepresidenta.
David Dimas va estudiar la carrera de Business Management a La Salle (Barcelona), durant la qual va cursar un any d'intercanvi al Manhattan College de Nova York. Un cop finalitzats els estudis, es va incorporar a l'empresa familiar Simorra, inicialment al departament de producció, tasca que el va portar a traslladar-se a Hangzhou (Xina). Dos anys més tard va tornar a Barcelona per liderar el departament de vendes al major i actualment és el director financer i responsable digital de la marca Simorra.
El directiu de Simorra assumeix la presidència del Clúster en un moment d’inici de lenta recuperació del sector de la moda, fortament afectat per la pandèmia. És per això que, durant el seu mandat, Dimas treballarà juntament amb l’equip tècnic de Modacc per aconseguir que els fons Next Generation de la Unió Europea arribin com més aviat millor a empreses de totes les mides del sector tèxtil-moda, inclosa la petita i mitjana empresa. “Necessitem que arribin aquests ajuts perquè les marques puguin afrontar els grans reptes del sector i recuperar totalment l’activitat econòmica dels nivells pre-pandèmia” explica David Dimas.
El nou president també s’ha fixat l’objectiu de seguir aportant eines i coneixements útils a les quasi 150 empreses del sector de la moda que formen part del Clúster “perquè puguin tirar endavant la digitalització, la sostenibilitat i la internacionalització, els principals reptes competitius als quals s’enfronta el sector”. Finalment, Dimas també vol seguir treballant per apropar el Clúster a noves empreses de tota la cadena de valor, “especialment aquelles més vinculades a l’àmbit digital, per seguir sumant sinergies i coneixement entre els membres de Modacc”.
La Junta Directiva del Clúster Modacc d’aquest 2022 la formen, a més del president David Dimas, els empresaris i experts del sector de la moda Arancha Algás, Silvia Viudas Bernaveu, Bernat Biosca Badia, Montse Figueras, Lluis Costa Morales, Josep Ignasi Reixach Fitó, Enri Pujol Carreras, Lluis Jiménez Velasco, Antonio Egea Campoy, Juan Jorge Piera Serra, Paulí Aluart Garriga, Antoni Palmés Garcia, Joan Xavier Gabarró Vinyals, Esteve Vilaseca Canaleta, Roser Ramos Badia, Ezequiel Giró, David Puyuelo, Jordi Ruiz, Marta Coca, Silvia Castella, Pau Montanaro i Georgina Bombardó. Dimas afirma: “mantindrem el treball en equip i la implicació activa de tota la Junta Directiva en els projectes de l’entitat, ja que aquest és un element que forma part de l’ADN del nostre Clúster”.
Document al peu de pàgina