NOTÍCIES

SUITSUBEST: Reinforcement learning per la optimització de les estratègies de marketing

Clúster Català de la Moda (Modacc)

L’aprenentatge per reforç, Reinforcement Learning (RL), és una tècnica de Machine Learning que permet a un agent informàtic plantejar estratègies efectives en base a la experimentació amb les dades, per tal de realitzar una tasca mitjançant interaccions de prova i error amb un entorn dinàmic. En el sector del màrqueting, el RL pot oferir noves possibilitats per optimitzar les estratègies de captació, conversió i fidelització dels clients. El RL pot ajudar a adaptar el missatge, el canal i el moment de la comunicació a les preferències i el comportament de cada usuari, augmentant així la personalització i la rellevància de les campanyes.

El projecte SuitsUbest és un projecte d’investigació industrial que té per objectiu investigar, dissenyar i assajar un algoritme de RL en el món del marketing en el sector de la moda. Es pretén obtenir un prototip amb el que validar si es poden optimitzar les estratègies de marketing, i amb això maximitzar les vendes.


SuitsUbest està liderat pel Clúster Digital, i coimpulsat per AIS GroupSimorra, MODACCFHIOS

El projecte està finançat pel Ministeri d’Indústria, Comerç  i Turisme a través del programa de recolzament d’Agrupaciones Empresariales Innovadoras. 


Comparteix-lo!

DESTACATS

NOTÍCIES RELACIONADES

Modificar cookies