Clúster Català de la Moda (Modacc)
L’aprenentatge per reforç, Reinforcement Learning (RL), és una tècnica de Machine Learning que permet a un agent informàtic plantejar estratègies efectives en base a la experimentació amb les dades, per tal de realitzar una tasca mitjançant interaccions de prova i error amb un entorn dinàmic. En el sector del màrqueting, el RL pot oferir noves possibilitats per optimitzar les estratègies de captació, conversió i fidelització dels clients. El RL pot ajudar a adaptar el missatge, el canal i el moment de la comunicació a les preferències i el comportament de cada usuari, augmentant així la personalització i la rellevància de les campanyes.
El projecte SuitsUbest és un projecte d’investigació industrial que té per objectiu investigar, dissenyar i assajar un algoritme de RL en el món del marketing en el sector de la moda. Es pretén obtenir un prototip amb el que validar si es poden optimitzar les estratègies de marketing, i amb això maximitzar les vendes.
SuitsUbest està liderat pel Clúster Digital, i coimpulsat per AIS Group, Simorra, MODACC i FHIOS.
El projecte està finançat pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme a través del programa de recolzament d’Agrupaciones Empresariales Innovadoras.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
El projecte MODA HUB busca respondre a aquesta necessitat proposant un projecte destinat a desenvolupar una plataforma de compartició de dades reals sobre l’evolució del ecommerce en el sector de la moda.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
Long Life Textile és un projecte d’investigació industrial que pretén generar evidència pel disseny, desenvolupament i prototipat d’un model que permeti allargar lavida útil dels productes tèxtils per la llar, assegurant la seva traçabilitat i transparència al llarg de tot el cicle de vida.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
El projecte DigitaLabel contribuirà a accelerar la transformació digital de les pimes mitjançant l’adopció de noves tecnologies i el foment de l’emprenedoria digital. Per fer-ho, es centrarà en assessorar a les empreses en la gestió i implementació per una transformació digital.