Notícies

NOTÍCIES

Set marques associades a MODACC aposten per la intel·ligència artificial i inicien un projecte amb Neural Fashion AI

Clúster Català de la Moda (Modacc)

El Clúster Català de la Moda (Modacc) aposta per la transformació digital i promou la innovació de la moda catalana mitjançant la seva col·laboració amb l’empresa Raona, desenvolupadors de Neural Fashion AI, la primera plataforma dissenyada per a la indústria de la moda que utilitza la intel·ligència artificial per ajudar a les marques i als diferents actors del sector a generar continguts visuals pensats per a les seves estratègies de màrqueting, com ara elaborar campanyes de llançament de col·leccions o complementar els seus continguts per a xarxes socials de manera continuada.

La plataforma d’intel·ligència artificial, i Modacc han dissenyat un pla específic amb beneficis exclusius per a les marques associades al clúster que inclou sessions de formació per a compartir aprenentatges, sessions individuals per a focalitzar-se en els projectes de cada marca, entre d’altres.

Happy Punt, Bohodot, Sita Murt, Boboli, Simorra, The Animals Observatory i Escorpion són les marques catalanes que participen en aquest projecte que els permetrà incloure la intel·ligència artificial en les seves campanyes per tal de mantenir-se a l’avantguarda, millorar els seus processos de creació, reduir temps i optimitzar els resultats de les seves campanyes d’una forma ràpida i sostenible. A més, els permetrà presentar els seus productes en contextos molt innovadors on seria molt difícil, per no dir impossible, dur a terme sessions fotogràfiques o de rodatge.


Neural Fashion AI: creació sense límits
L’empresa catalana Raona ha desenvolupat Neural Fashion AI, una plataforma que combina totes les capacitats de la intel·ligència artificial (IA), perquè les marques puguin crear les seves campanyes a partir d'imatges de les peces de roba fetes amb un telèfon mòbil. A partir d’imatges reals d’una peça -o d’una persona duent-la- la plataforma genera múltiples imatges creatives que segueixen la línia comunicativa de la marca. Gràcies a aquests sistemes d’IA les marques poden crear campanyes amb personatges reals, personatges imaginaris, entorns fantàstics, etc. sense moure’s de l’oficina i en qüestió de minuts.

Neural Fashion AI és una eina prometedora que té el potencial de transformar el sector de la moda democratitzant l'accés a la creativitat i la tecnologia, i permetent a petites i grans marques crear contingut d'alta qualitat de manera més eficient i sostenible.

Recursos

Comparteix-lo!

DESTACATS

NOTÍCIES RELACIONADES

Modificar cookies