El programa té com a objectiu ajudar les empreses a crear una estructura sòlida que suporti la seva activitat ONLINE, adaptada a les seves possibilitats i enfocada a aconseguir objectius de venda realistes, també acompanyar a la marca a desenvolupar i executar el seu propi pla de e-commerce per als diferents canals (e-shop propi, Marketplaces, Social Selling,…)
Presentamos el nuevo programa
"Online Scout Programme" by Modacc,
Per què fer el programa amb MODACC?
• Coneixement: Som pròxims a la realitat de la pime del sector de la moda.
• Personalitzat: ens adaptem a cada marca i les seves necessitats.
• Pròxim: reunions setmanals (on i off line) – i contacte constant.
• Pràctic: volem aconseguir objectius realistes.
• Real: pas a pas – sense les persones, la tècnica no funciona.
Per a mes informació pots descarregar la presentació o escriure a internacional@modacc.cat
17 setembre 2024
LOLA CASADEMUNT, una marca de Cardedeu amb una gran personalitat pròpia, és l’encarregada de vestir l’equip de vela American Magic. Aquesta acció s’emmarca en la celebració de la 37a edició de la Copa Amèrica, sent-ne Barcelona l’amfitriona aquest any.
13 juny 2024
El passat dimecres 11 de juny, l’Institut Nacional d’Educació Física (INEF) de Catalunya va ser l'escenari de la primera jornada del II Congrés Catalunya Circular, una trobada anual que reuneix agents de l'àmbit públic, privat i tercer sector amb un compromís comú: la consolidació de l'economia circular a Catalunya. Enguany, el congrés s’ha centrat en els sectors dels envasos i embalatges, el tèxtil i la moda, la gestió de residus i la construcció.
3 juny 2024
El sector de la moda ha experimentat un estancament de les xifres de facturació durant el primer trimestre de l'any 2024. Aquest fenomen és degut, en part, al fet que el cicle inflacionari està arribant al seu fi i ja no s'observa el mateix impuls en els preus que s'havien registrat els darrers dos anys. A més, comencen a aparèixer senyals d'un canvi en el comportament dels consumidors, que estan adoptant hàbits de compra més cautelosos, fet que pressiona a la baixa els preus al mercat de la moda. Així ho revela l'Informe encarregat pel Clúster Català de la moda MODACC a Kantar Worldpanel, empresa especialitzada en estudis de mercat, a partir d'una mostra de més de 10.000 consumidors de tot l'Estat espanyol.