LOLA CASADEMUNT, una marca de Cardedeu amb una gran personalitat pròpia, és l’encarregada de vestir l’equip de vela American Magic. Aquesta acció s’emmarca en la celebració de la 37a edició de la Copa Amèrica, sent-ne Barcelona l’amfitriona aquest any. La competició va començar a l’agost i acabarà l’octubre del 2024. L’esdeveniment esportiu no només és el major espectacle mundial de l’esport nàutic, sinó que esdevé un gran aparador a escala internacional.
Maite Gassó Casademunt, dissenyadora de la marca, comenta “ he complert el meu somni americà ”. La càpsula ha sigut inspirada per la unió del concepte dels clubs esportius americans tradicionals i la marca Barcelona, amb la seva inconfusible essència mediterrània.
LOLA CASADEMUNT, coneguda per l’ús de l’ animal print en els seus dissenys ha canviat el lleopard per les ratlles d’estètica marinera per elaborar els uniformes formals de l’equip de vela americà. Es tracta d’una col·lecció que combina la roba formal - americanes, pantalons de vestir- amb peces esportives - joggings, gorres. La càpsula es completa amb articles diversos: mocadors, dessuadores, sabates esportives amb pedreria, bermudes, pantalons cargo, vestits i tota mena de complements. Totes les peces combinen a la perfecció la marca Barcelona, la passió compartida pel mar i l’estil propi.
L’empresa vallesana va tancar l’exercici corresponent a l’any 2023 amb un 27% de la facturació total provinent de mercats estrangers. El tancament comptable del 2024 s’espera diferent, ja que s’ha apostat clarament per a la internacionalització de la marca i la Copa Amèrica resulta un aparador idoni per incrementar la facturació provinent de mercats forans.
Paco Sánchez, CEO de LOLA CASADEMUNT explicava “és una oportunitat per a l’expansió internacional de la firma i el seu reconeixement internaciona l”. A més, també destacava els punts en comú de la marca de moda i l’equip nàutic. American Magic és un equip de guanyadors, valors i història semblants a LOLA CASADEMUNT - apuntava Sánchez.
La 37a edició de la Copa Amèrica porta a Barcelona la 1a edició de la Puig Women’s American Cup, la primera regata femenina de la història de la competició. La firma catalana també ha sigut l’encarregada de vestir a la delegació femenina de l’equip American Magic.
La col·lecció que uneix Barcelona, l’equip de Nova York, el mar i la passió per fer les coses ben fetes no és exclusiva per als esportistes; sinó que pot ser adquirida a la web de LOLA CASADEMUNT.
13 juny 2024
El passat dimecres 11 de juny, l’Institut Nacional d’Educació Física (INEF) de Catalunya va ser l'escenari de la primera jornada del II Congrés Catalunya Circular, una trobada anual que reuneix agents de l'àmbit públic, privat i tercer sector amb un compromís comú: la consolidació de l'economia circular a Catalunya. Enguany, el congrés s’ha centrat en els sectors dels envasos i embalatges, el tèxtil i la moda, la gestió de residus i la construcció.
3 juny 2024
El sector de la moda ha experimentat un estancament de les xifres de facturació durant el primer trimestre de l'any 2024. Aquest fenomen és degut, en part, al fet que el cicle inflacionari està arribant al seu fi i ja no s'observa el mateix impuls en els preus que s'havien registrat els darrers dos anys. A més, comencen a aparèixer senyals d'un canvi en el comportament dels consumidors, que estan adoptant hàbits de compra més cautelosos, fet que pressiona a la baixa els preus al mercat de la moda. Així ho revela l'Informe encarregat pel Clúster Català de la moda MODACC a Kantar Worldpanel, empresa especialitzada en estudis de mercat, a partir d'una mostra de més de 10.000 consumidors de tot l'Estat espanyol.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
29 abril 2024
El Clúster Català de la Moda, MODACC, ha celebrat per a primera vegada una jornada d’immersió estratègica de la industria de la moda. La trobada, que ha tingut lloc durant els dies 24 i 25 d’abril a l’EcoResort Mas Salagros, ha acollit més de 70 professionals del sector amb l'objectiu d'adquirir coneixements i experiències de líders sectorials, construir comunitat i compartir experiències amb altres professionals del sector, i finalment, generar noves idees i nous projectes per millorar la competitivitat i impulsar la moda catalana.