NOTÍCIES

L’esdeveniment comercial 080 Barcelona Fashion Connect triplica la xifra de compradors internacionals d’anteriors edicions

Clúster Català de la Moda (Modacc)

Hi van participar 148 agents internacionals i una trentena de marques catalanes de moda com Desigual, Custo, Sita Murt, Escorpion o Yerse

L’esdeveniment comercial internacional 080 Barcelona Fashion Connect celebrat els dies 24 i 25 de març va aconseguir despertar l’interès de gairebé 150 compradors internacionals d’arreu del món, que van voler conèixer les propostes de la trentena de marques catalanes de moda que participaven com a expositores al certamen. Es tracta d’una xifra que triplica la de l’anterior edició, celebrada l’octubre de 2020 també en format virtual i amb la presència de 47 compradors internacionals, i quadruplica la mitjana d’assistents de les onze edicions presencials celebrades fins al 2019.
La plataforma va registrar durant dos dies 900 visualitzacions de continguts en viu –principalment les presentacions de les marques- i 167 reproduccions de les gravacions, una xifra que segueix augmentant cada dia que passa, ja que durant trenta dies es manté operativa la plataforma per tal que els agents internacionals puguin tornar a consultar els continguts i contactar directament amb les marques per tancar acords comercials.
Tot i que l’organització de l’esdeveniment -el Clúster Català de la Moda MODACC i la Generalitat de Catalunya- s’havien fixat com a objectiu reunir 50 compradors internacionals, dos dies abans de l’acte els inscrits ja eren una setantena, i finalment es van acabar registrant a la plataforma 148 compradors internacionals, dels quals 89 eren agents, 30 distribuïdors, 22 representants de plataformes d’E-commerce i 7 compradors de Department Stores. Per països de procedència, el més ben representat va ser Alemanya, amb 24 compradors, França amb 19, el Regne Unit amb 12 i Bèlgica amb 11. També n’hi havia procedents d’Estats Units, Japó o Emirats Àrabs, entre molts d’altres països.
Pel que fa a les empreses catalanes, van ser presents a l’esdeveniment marques de moda de dona com Custo, Yerse, Escorpion, Sita Murt, System Action, Lola Casademunt, Designers Society, Rita Row, Gutiare, Xantik, SKFK, Miu Sutin, Surkana, Mimosa Studio i
Mus&Bombon, marques d’home i dona com Desigual, Scalpers, Zer Era, Mundaka, també infantil com Boboli, de bany com Red Point, de roba interior com ZD Zero Defects i Guasch, d’accessoris com Bolsillo i Charly Therapy i de sabates com Sabinis i Naguisa. Marques i compradors van poder interactuar a través de plataforma digital.
Els impulsors de l’esdeveniment també fan un bon balanç de la participació de la taula rodona “Quo vadis agent? Threads & Opportunities for the Agents in times of the Digital Transformation”, que va comptar la participació d’agents internacionals.
Per David García, Clúster Manager de MODACC, aquest èxit és una mostra que “el nou format de showroom digital ha estat un encert”, ja que “els professionals del sector estan cada cop més avesats a la interacció digital i més receptius a l’hora d’utilitzar aquest canal per generar noves oportunitats de negoci”. Garcia afegeix: “es confirma que la col·laboració público-privada entre la plataforma 080 Barcelona Fashion liderada per la Generalitat de Catalunya i el potencial comercial de les marques catalanes agrupades al Clúster MODACC es una estratègia encertada per impulsar activitats amb impacte en el sector de la moda de Catalunya”.

NDP 080 BCN Fashion Connect Cierre CAT


Recursos

Comparteix-lo!

DESTACATS

NOTÍCIES RELACIONADES

Modificar cookies