Clúster Català de la Moda (Modacc)
El projecte de desenvolupament d'una plataforma digital col·laborativa pretén donar una solució a la gestió del producte ia la gestió d'estocs per a la posada al canal de venda en línia en múltiples punts de venda de tercers.
El canal multimarca necessita una comunicació constant i fluida entre el proveïdor -al projecte ARTERIA les pimes beneficiàries-, el client -multimarca-. El flux de comandes entre el proveïdor i els múltiples marketplaces on ven el producte, provoquen la necessitat de tenir una gestió del magatzem a temps real, així com un control al màxim nivell de detall dels fluxos d'entrada i sortida de productes, de les factures que es generen, de les devolucions i del retorn consegüent a l'estoc de magatzem.
A més, els clients multimarca necessiten poder accedir al catàleg de la marca per fer les comandes. En un món cada cop més visual, les marques necessiten poder mostrar els seus productes en format digital, com si fos una pàgina web o una xarxa social.
Aquest flux d‟entrades i sortides de cadascuna de les empreses beneficiàries del projecte contra una multitud d‟empreses multimarca, cadascuna amb un sistema de treball diferent, fa necessari disposar d‟una plataforma que s‟articuli com un sistema de comunicació bi-direccional que unifiqui les operacions comercials entre proveïdor-multiclient/marketplace, que integri tots els sistemes de comandes, pagaments, devolucions, en una única plataforma que faciliti les interaccions alhora que millori l'eficiència dels departaments comercials i de logística de les empreses beneficiàries del projecte en primera instància i del clúster a mitjà termini.
Amb aquest projecte es cobrirà la necessitat de disposar duna plataforma interempresa eficient, dinàmica, visual que doni resposta ràpida a la comunicació entre la marca i un gran nombre de clients multimarca i que permeti unificar la gestió del magatzem per als multimarca com per als Marketplace , centres comercials i grans magatzems, obtenint informació bi-direccional a temps real.
Participants: Modacc, Asecom, Boboli, Simorra i Estilmar
Finançat per: Programa de suport a Agrupacions Empresarials Innovadores del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme.
Resultats: El projecte donarà lloc a una plataforma col·laborativa B2B web responsive, moderna, visual, que faciliti la comunicació bidireccional de tota la cadena de valor comercial i que s'integri amb el sistema de gestió comercial, financera i logística de les empreses beneficiàries.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
SuitsUbest és un projecte d’investigació industrial que té per objectiu investigar, dissenyar i assajar un algoritme de RL en el món del marketing en el sector de la moda.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
El projecte MODA HUB busca respondre a aquesta necessitat proposant un projecte destinat a desenvolupar una plataforma de compartició de dades reals sobre l’evolució del ecommerce en el sector de la moda.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
30 gener 2024
Long Life Textile és un projecte d’investigació industrial que pretén generar evidència pel disseny, desenvolupament i prototipat d’un model que permeti allargar lavida útil dels productes tèxtils per la llar, assegurant la seva traçabilitat i transparència al llarg de tot el cicle de vida.