Clúster Català de la Moda (Modacc)
Portals de moda d’arreu del món es presentaran davant dels professionals que volen potenciar el seu e-commerce
Gràcies a l’èxit de la primera edició celebrada el desembre de l’any passat, aquest dimecres 24 de novembre es reedita el MarketPlace Day, una jornada de networking digital organitzada per l’Associació Espanyola del Gènere de Punt (AEGP) amb la col·laboració de MODACC, Moda España i Fitex.
L’objectiu del Marketplace Day és presentar el potencial dels principals portals de venda on-line de productes de moda, descobrir com operen cada una de les plataformes, les condicions de cooperació, les estratègies per solventar els obstacles logístics, operatius i financers per l’exportació a través de l’e-commerce i tot aquella informació d’utilitat per a les marques de moda catalanes i d’arreu de l’Estat que vulguin potenciar el seu comerç electrònic en plataformes internacionals.
La jornada consisteix en la presentació de ponències de menys de mitja hora de durada a càrrec de cada una de les 16 plataformes participants, i les marques poden agendar reunions individuals amb els marketplaces que considerin interessants.
Les plataformes que es presentaran al MarketPlace Day 2 aquest dimecres són Glami (el buscador de moda líder a Europa), Ozon.ru (líder a Rússia amb més de 70 milions de productes venuts el 2020), Gutemarken (amb més de 80 milions de consumidors), Joom, Fruugo (amb webs a 40 països), Logisfashion (amb una xarxa de 27 magatzems repartits per Amèrica, Europa i Àsia), Faire (el Marketplace B2B més gran amb 270.000 comerços independents), Taxdoo, Matchmode, Shoppingfeed, Fashion Cloud, Dott.pt (líder a Portugal), Auto Retouch, Falabella (líder a Amèrica llatina), socialPALS i Fabbric.
La jornada és gratuïta per a les marques que formen part de qualsevol de les associacions que pertanyen a Modacc i a Moda España, i es mantenen obertes les inscripcions a https://www.accelevents.com/e/marketplaceday2
Documents a peu de pàgina
13 novembre 2025
MODACC ha culminat una nova missió empresarial al Marroc coincidint amb la celebració de Maroc in Mode, la fira tèxtil més rellevant del continent africà, amb l’objectiu de reforçar les connexions estratègiques entre les empreses catalanes i un ecosistema industrial que avui és clau per a la competitivitat del sector.
1 octubre 2025
EL CLÚSTER CATALÀ DE LA MODA VA ACUDIR A LA FIRA INTERNACIONAL DE PARÍS WHO’S NEXT EN LA SEVA EDICIÓ “SUMMER NEVER ENDS”
8 setembre 2025
El Clúster Català de la Moda (MODACC), amb el suport de la Fundació Privada per a la Innovació Tèxtil (FITEX), ha organitzat una missió comercial a Düsseldorf, considerada una de les capitals de referència de la moda a Alemanya i a Europa.