Clúster Català de la Moda (Modacc)
Portals de moda d’arreu del món es presentaran davant dels professionals que volen potenciar el seu e-commerce
Gràcies a l’èxit de la primera edició celebrada el desembre de l’any passat, aquest dimecres 24 de novembre es reedita el MarketPlace Day, una jornada de networking digital organitzada per l’Associació Espanyola del Gènere de Punt (AEGP) amb la col·laboració de MODACC, Moda España i Fitex.
L’objectiu del Marketplace Day és presentar el potencial dels principals portals de venda on-line de productes de moda, descobrir com operen cada una de les plataformes, les condicions de cooperació, les estratègies per solventar els obstacles logístics, operatius i financers per l’exportació a través de l’e-commerce i tot aquella informació d’utilitat per a les marques de moda catalanes i d’arreu de l’Estat que vulguin potenciar el seu comerç electrònic en plataformes internacionals.
La jornada consisteix en la presentació de ponències de menys de mitja hora de durada a càrrec de cada una de les 16 plataformes participants, i les marques poden agendar reunions individuals amb els marketplaces que considerin interessants.
Les plataformes que es presentaran al MarketPlace Day 2 aquest dimecres són Glami (el buscador de moda líder a Europa), Ozon.ru (líder a Rússia amb més de 70 milions de productes venuts el 2020), Gutemarken (amb més de 80 milions de consumidors), Joom, Fruugo (amb webs a 40 països), Logisfashion (amb una xarxa de 27 magatzems repartits per Amèrica, Europa i Àsia), Faire (el Marketplace B2B més gran amb 270.000 comerços independents), Taxdoo, Matchmode, Shoppingfeed, Fashion Cloud, Dott.pt (líder a Portugal), Auto Retouch, Falabella (líder a Amèrica llatina), socialPALS i Fabbric.
La jornada és gratuïta per a les marques que formen part de qualsevol de les associacions que pertanyen a Modacc i a Moda España, i es mantenen obertes les inscripcions a https://www.accelevents.com/e/marketplaceday2
Documents a peu de pàgina
24 gener 2022
L’objectiu principal del programa és motivar la transició de les empreses de MODACC cap a un model corporatiu socialment responsable i amb impacte positiu, per tal de fer-les més competitives integrant la sostenibilitat en la seva estratègia empresarial. Aquest programa permetrà capacitar les empreses participants en la mesura dels seus resultats socials i mediambientals i a conèixer la seva contribució als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Clúster Català de la Moda (Modacc)
20 octubre 2021
En la inauguració de 080 Barcelona Fashion Connect, el secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos i Maduell, ha destacat la bona marxa de les exportacions catalanes de moda, que han crescut un 31,5% el primer semestre de 2021, i ha apuntat que “si les previsions són correctes, el sector estarà plenament recuperat la segona meitat de 2022”.
Clúster Català de la Moda (Modacc)
13 maig 2021
Durant el primer trimestre de 2021 han millorat les vendes de peces de “necessitat i reposició” (calceteria, íntim dona i interior home) però la moda exterior i el bany segueixen en nivells molt baixos