AGENDA

STRATEGY SHOCK: sessió informativa

Online

Aquest esdeveniment ha vençut

Les marques de moda ens enfrontem al repte de construir una proposta de valor diferenciada en un entorn de consum saturat d’oferta i de missatges que arriben a un mercat cada cop més fragmentat. Actualment, és clau conèixer les motivacions de compra dels nostres clients, construir una proposta de valor sòlida, coherent i conèixer les estratègies adients per comunicar-la. 

L’objectiu del programa és compartir una immersió en estratègia de mercat i màrqueting orientat a construir valor per a la nostra marca i enriquit amb les principals tendències en anàlisi i comportament del Consumidor.

En aquest context, MODACC i THE HUNTER hem creat aquest programa d’entrenament per ajudar a les marques de MODACC a construir propostes de valor sòlides.

Sessions de treball

  • En consumir de Moda d’avui i fins al 2026
  • Segmentació dels consumidors i comunitats
  • Les motivacions i ocasions de compra
  • Construcció de valor en tots els segments de preu
  • Expressió del valor en producte, comunicació i altres “touchpoints”


Metodologia

Treballarem amb una metodologia immersiva que combina, dintre de la mateixa sessió, conferència, visita a cas d’estudi  i treball en grup sobre les temàtiques a treballar.

Calendari

Les sessions de treball es realitzaran entre els mesos d’octubre i desembre 2024.

Equip Facilitador

Daniel Córdoba-Mendiola, Soci Fundador i Director Estratègic de The Hunter.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2024-07-1710:00 2024-07-1711:30 Europe/Madrid STRATEGY SHOCK: sessió informativa Online

Lloc

Online

Etiquetes

Modificar cookies