Les marques de moda ens enfrontem al repte de construir una proposta de valor diferenciada en un entorn de consum saturat d’oferta i de missatges que arriben a un mercat cada cop més fragmentat. Actualment, és clau conèixer les motivacions de compra dels nostres clients, construir una proposta de valor sòlida, coherent i conèixer les estratègies adients per comunicar-la.
L’objectiu del programa és compartir una immersió en estratègia de mercat i màrqueting orientat a construir valor per a la nostra marca i enriquit amb les principals tendències en anàlisi i comportament del Consumidor.
En aquest context, MODACC i THE HUNTER hem creat aquest programa d’entrenament per ajudar a les marques de MODACC a construir propostes de valor sòlides.
Sessions de treball
Metodologia
Treballarem amb una metodologia immersiva que combina, dintre de la mateixa sessió, conferència, visita a cas d’estudi i treball en grup sobre les temàtiques a treballar.
Calendari
Les sessions de treball es realitzaran entre els mesos d’octubre i desembre 2024.
Equip Facilitador
Daniel Córdoba-Mendiola, Soci Fundador i Director Estratègic de The Hunter.
Online