En l'era actual, on la sostenibilitat és un eix central per a empreses i societat, el brànding té un paper clau en el posicionament de marques responsables i compromeses. Aquest taller de comuniació estratègica en sostenibilitat és una oportunitat única per descobrir com integrar la sostenibilitat de manera efectiva en la identitat i l’estratègia de marca.
El taller es durà a terme a càrrec de Sofia Isasmendi, Pablo Sánchez i Maximiliano Bensimon.
Agenda de la sessió:
Context: Desafiaments i oportunitats de la indústria de la moda
Punt de partida: Estratègies de sostenibilitat, anàlisis de materialitat i regulacions
Framework de disseny de marca sostenible
Escenaris d'aplicació i framework de disseny de marca sostenible i escenaris d'aplicació
Testimoni marca convidada
Aplicacions i bones pràctiques
Exemples i activitat interactiva
El Clúster Català de la Moda es reserva el dret d’admissió a les formacions, amb l’objectiu de garantir el correcte funcionament i la qualitat del programa. Aquesta mesura s’aplica per assegurar una experiència òptima per a tots els participants, mantenir la coherència dels continguts i facilitar una dinàmica adequada dins del cicle de formacions.